torsdag 28 juli 2011

POJKKORT MED TERESA COLLINS

Hej på er!

Som jag lovade för två veckor sedan så kommer det nu lite mer Teresa Collins alster ,för mig som bara har pojkar i familjen så är det välkommet med papper och dekorationer för just det ändamålet!. Här gjorde jag ett pojkigt kort med svart-distressade ruggade kanter, stjärna i metall och utklippta detaljer ur ett av papprena.

På sidorna jag satte vita rosor på tyll(metervara), som kommer från Reprint och finns i olika färger....mycket fina och användbara. Knapparna i metall hade jag hemma i gömmorna och dom passade fint att limma på med limpistolen.

Jag har stämplat med lite olika stämplar från detta Artemio-set för att jag gillar när ögat fångas av olika detaljer. Stjärnan klippte jag bara ut i akvarellpapper och distressade kanterna. Från början dekorerade jag inte mina kort på insidan...men nu kan jag inte låta bli! Brukar köra samma stil som på utsidan fast lite enklare och se till att det finns något bra ställe att skriva på!

Jag passade på att göra en flickig version av detta kort och det kan du se HÄR om du vill! Man kan skymta en tegelstensvägg på bakgrunden och en liknande, men med lite annan effekt som är jätte fin finns i shopen! Det är istället för en stämpel , en mask! Ni kommer gilla den!

Tack för att du besökte oss idag och ha en fortsatt trevlig Torsdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.