torsdag 21 juli 2011

VILDA STAMPS, INKIDO OCH BO BUNNY BLEV EN LO

Så fort jag fick ögonen på detta fina Bo Bunny papper visste jag att det skulle bli en Lo av detta slag, om den bästa av alla svärmödrar som jag är så glad att jag fått äran att ha haft i mitt liv. Jag älskar utformningen på detta papper med klockan som symboliserar tiden och jag har valt att ta upp den röda färgen på Farmor E´s skjorta och använt Matrha Stewart doily lace stansen för att skapa spets-kanten runt min Lo.

En fin liten ängel från ett av Inkidos nya sommar papper vaktar över våra pojkars fina farmor uppe i himlen och ibland vill man ju ha sin journaling/text så att bara man själv kan läsa den, därför har jag valt att sätta den på baksidan av tagen som Lo ska hänga i. Utstansade fjärilar i olika färger och en "rote"( flyg term!!) av stämplade Tim Holtz fjärilar flaxar mot skyn på först bilden i detta inlägg.

Lite olika alfabet bygger min titel, träkloss monterade stämplade bokstäver "skriver" Tiden och resterande av titeln " sägs läka alla sår" skrivs med minibokstäver från Making Memories. Jag stämplade en vacker text från ett Tim Holtz set med archival dyna Coffee och delade en röd swirl från Story teller, placerade ut den på två olika ställen och dekorerade med blommor och blad. Hoppas ni haft ett trevligt besök och blivit sugna på att skapa med dessa underbara saker!

Kram på er och tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.