tisdag 12 juli 2011

KORT MED THE GREETING FARM

Hej hej!
Jag vet inte hur det har varit med vädret hos er men här hos mig i Göteborg har det iaf regnat från och till i veckan och det är inte utan att jag har gillat det! Det blir liksom okej att sitta inne på sin kammare och pyssla på ett annat sätt då än om solen skiner för fullt utanför fönstret.
Det här har jag pysslat med i veckan:

Min favoritstämpel från The greeting farm har använts igen och den är från setet Sweet and Toxic.
Hon är verkligen söt och tuff på samma gång och för er som känner mig lite mer privat behöver jag knappast påpeka att döskallarna tilltalar mig extra mycket.


motivet har jag färglagt med mina älskade Copicpennor och här har de turkosgröna färgerna fått arbeta hårt och jag har då använt mig av BG15, BG23 och BG49.

Ni har väl inte missat att Scrap & Hobby har ett stort sortiment av copicpennor och refiller och att ni för en mycket överkomlig summa kan komma in och få er penna påfylld? Så under sommaren ska ni passa på att skriva upp alla pennor som börjar ta slut där hemma, det tänker jag göra! och den 8:e augusti kan vi åter igen hoppa in i butiken och få hjälp med att fylla på dem så att de är redo för höstens alla härliga pysselstunder!


1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.