söndag 24 april 2011

TIM HOLTZ & CRAFTY SECRETS

Här har jag gjort ett kort en kille som fyllde 35 häromdagen. Ibland är de lätta att få till de där herrekorten men detta fick jag kämpa med lite men blev ganska så nöjd. På framsidan har jag använt mig av ett klistemärke och filmstrip från Tim Holtz, bilen från Crafty Secrets, kedjan hittade jag i min sybehörslåda och en blomma kan man väl få ha med. Hänglåset har jag gjort av utee.


på insidan blev det mönsterpapper från Tim Holtz och sedan ett klistermärke som en tumstock för att sätta fast lite sedlar eller ja vad man nu vill.

Ha en gott slut på Påsken och imorgon kl 24.00 är sista tid för inlämning av bidrag till apriltävlingen här hos Scrap & Hobby så än finns lite tid.....
Mim...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.