fredag 22 april 2011

TILL STRANDEN MED CHEEKY BEACH FRÅN THE GREETING FARM

Här kommer ytterligare ett alster med den underbra Cheeky Beach från the Greeting Farm. Och ser ni!? Det blev en tag! Som jag saknat att jobba med just det här etikettformatet! Jag bara älskar att göra "tags".

Scrap & Hobby-Tessan utmanade mig att jobba med rött, gult och svart, och jag gjorde mitt bästa med detta alster :-). Så här blev det när jag fick de nya underbara papperen i min hand. Jag tänker mig att de blå tonerna syftar till vatten och moln. Solen har jag stansat fram med olika cirkelstansar. Jag har också använt mig av en dekorativ kant från ett av papperen.
Your turn to shine-utrycket kommer från ett "cirkus"-kit från the Greeting Farm, med en underbart rund elefant i cirkuskläder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.