tisdag 19 april 2011

LO MED LAMPA FRÅN KAISER

Hej!

Hur har ni det där ute i vårvärmen? visst är det helt underbart?!I helgen när det blåste så rysligt passade jag på att vara inne och knåpade ihop en layout i härliga vår och sommarfärger.



Det är en layout om min underbara familj. Tyvärr är sambon inte med på bilden men han ingår ju också så klart :)

Bakgrunden har jag gjort av ett vitt cardstock som jag sprayat med mist från Tattered Angels. Innan jag sprayade la jag två tårtservetter över pappret. På det viset fick jag fram ett fint mönster på bakgrunden.

Sen har jag överöst layouten med blommor, bland annat från Prima.

Den ljuvliga lyktstolpen kommer från KAISER och den har jag målat svartmed en copicpenna.Layoutens titel ryms i en ram från Kort & Godt som jag färglagt med distressdynan Wild Honey.


1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.