tisdag 26 april 2011

BOK MED BIND IT ALL

Hejsan!
Det är inte klokt vilket ljuvligt väder vi har!

Det är ju knappt att man har ro att sitta inne och pyssla, men pyssel är bra för själen och en liten dos behöver man allt hihi

Jag virkar en del och allt eftersom så har det också blivit en del mönster och beskrivningar som ligger och dräller överallt här hemma. Så i helgen gjorde jag en bok att samla den i och jag tog min Bind it all till hjälp.


Här ser ni framsidan där jag använt mig av de nya stämplarna från Crafty secrets. Visst är de fina?!



insidan på boken består av kuvert. Jag tänke ta kort på de saker jag virkar och fästa på framsidan av kuvertet och lägga beskrivningen/mönstret inne i. Tror det kan underlätta saker och ting när man inte behöver springa runt och leta efter mönstret innan man kan börja skapa... Om man nu inte får springa runt och leta efter boken istället... hihi


1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.