måndag 18 april 2011

PÅSKTAG efter Månadens tävlingregler

Hejsan!

Så här några dagar innan påsk tänkte jag visa en påsktag jag gjorde efter April månadstävlings-regler. Jag har använt tags som finns i 20-pack, väldigt praktiskt att ta fram. Bakgrundsfärgerna är gjorda med olika Distress Stains: Wild Honey (gul), Peeled Paint (grön) och Dusty Concord (lila). Det är bara att dra över pappret där du vill ha färgen, ju fler lager dess då mörkare färg. Jag har stämplat noter med en svart vattenfast dyna. Bokstäverna är stämplade med Artemios alfabet och sedan utklippta och färgade med Distress Stains. En gul och en grön blomma (också dom färgade lite med Distress Stains), under ett ägg som jag målat med vit Gesso. Jag knöt en liten rosett med ett gult band och satte bredare gult band i hålet. En lila rosett, ett "silver"hörn och tre vita fjärilar sätter pricken över i!

GLAD PÅSK! /Miaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.