måndag 29 augusti 2011

KUSINLEK - LO med MY MINDS EYE

Hej!

Jag gjorde en LO med My Minds Eye´s (MME) papper Delightful Blossom ur serien Stella and Rose. Jag gillar färgerna på, jag gillar den runda cirkeln med kanten runt och jag gillar att det bara är att sätta det på ett enfärgat papper utan att behöva riva eller skära, om man vill.



Jag valde ett lite gråblå-turkos-aktigt enfärgat papper som passade till MME-pappret.



Turkos rosor har jag satt på tre ställen på LO:n, för att samla ihop den lite. Husbården (eller kanske är det radhus?) är en stans från Sizzix On The Edge-seire som är designad av Tim Holtz. Den heter Townscape och är väldigt användbar, tycker jag. Dels såklart om någon har bytt hem, eller flyttat hemifrån, eller som här, som dekoration för att höja "stugan"-känslan på LO:n. Det lilla nyckelhålet är en brad från Reprint. I paketet finns också små nycklar...


... Det sitter en i vänster uppe-hörn på LO:n tillsammans med en turkos ros och llite pärlfloss, som jag hittat i min låda.



Skylten är en stans från Sizzix, Tim Holtz som heter Hanging Sign. På den sitter det utstansade bokstäver ur Sizzix Tim Holtz alfabet Chip Block. Under skylten sitter en superduper gammal blomma som är superstor. Den passade så bra i färgen, så jag satte dit den!


Jag hoppas ni håller utkik här! Snart utannonseras juli/augusti-vinnaren och den nya Månadens tävling!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.