tisdag 30 augusti 2011

Gramps!

hejsan hejsan!
Jag var in i butiken igår och herregud vilka fina papper det har kommit in! Allt från härligt höstiga till ljuvligt juliga, och allt däremellan förstås ;)



På det här kortet har jag använt mig av papper från Bo Bunny i blå och bruna toner.


Jag har också använt mig att de galet fina gardeniorna som kommit in nu! de har funnits i större storlekar ett tag nu men har nyligen kommit i ett mindre format perfekt för kortmakeri. De finns i bland annat gult, rosa, röd och turkos.


Som vanligt har jag färglagt med copicpennor och här är det gramps från The greeting farms set Grammie & Gramps som jag har målat.
Om du vill pröva på att måla med copicpennor eller lära dig mer om ett par olika tekniker är du hjärtligt välkommen till min kurs som jag kommer att hålla den 14 september.


Hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.