torsdag 4 augusti 2011

BRÖLLOP MED PION DESIGN


Hej!
Kanske det stundar något eller några bröllop till hösten, då kan det kanske passa med lite inspiration. Jag valde att göra ett kort i lite annorlunda form med papper från Pion Design och matcha med färgerna som finns i basen på kortet och i mönsterpappret.

Hjärtat är en Reprint stämpel där jag valt att stämpla namnen på brudparet innuti och embossa med ett glittrigt/transperant hologram pulver. Aged Mahogany fick hjälpa mig färga in rosorna i stämpelmotivet, sedan valde jag att sy en rak-söm med mörk tråd för att rama in min lille utklippta Cupido så att han inte rymmer!

En knapp ur min "röriga låda" , en söt jordgubbe från Kort og Godt och mini gem från Tim Holtz har agerat dekorationer på detta kort...och så lite blad förstås!

Så till insidan, där jag stämplat de Reprint-stämplar och en del av en blom-swirl från Tim Holtz. Färgtemat håller sig till samma som på utsidan och för att få lite blomfägring klippte jag ut några av frimärkena ur ett av Pion-papprena.

Hoppas jag kunnat inspirera till lite bröllops alster!

Kram på er och ta väl hand om varandra!


2 kommentarer:

  1. Snyggt kort! Kul med lite annorlunda form!

    SvaraRadera
  2. Jätte romantiskt och vackert! Som vanligt fullt med små underbara detaljer så man får titta läääänge! Kram.

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.