söndag 14 augusti 2011

ETT TRYKK......

Hallå på er bloggläsare!
I senaste nummret av Ett trykk finns en skiss och en bra förklaring på hur man gör en liten väska.

Till min väska har jag använt dubbelsidigt papper från Kort & Godt. Locket formade jag med Martha Stewarts stans Cherish och under locket satte jag en magnet att stänga med. Metallblomman med en ros i, sitter också fast med magneten. Stämpeln Lycka Till från Inkido har jag stämplat på tre små bitar som är rester från när jag stansat ut en Filmstrip Frames från Tim Holtz.

På botten inuti väskan har jag satt en etikett även här har jag använt Martha Stewars Cherish stans till formen och stämplat med några av stämplarna från Tim Holtz Mini Classics.



Det fanns en hel del annat små och gott i Ett Trykk att inspireras av. Ha det gott.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.