söndag 7 augusti 2011

MASK MINI BRICKS...

Hej! Hoppas ni har det bra runt om i era pysselvrår.

Här har jag gjort ett kort med ett brunt cardstock som bas. På mönsterpappret som kommer från BoBunny har jag använt en mask från Crafter´s Workshop Mini Bricks. Jag blandade lite 3D Snow effect med några droppar Distress Ink Vintage photo och smetade ut detta i några av rutorna i masken, sedan ritade jag konturer i några av rutorna. Ramen runt Grattis (som är en clear stamp från YouDo) är utstansat med Tim Holtz Tag & Bookplates som jag först hade gesso på och sedan färgade in med Perfect Pearls. Fågelburen från Tim Holtz Caged Bird gillar jag jättemycke och använder den gärna om och om igen. Här har jag satt fast den med limpistolen, det håller bra för jag ville ha den lite lätt böjd och inte helt platt på kortet.


HA EN FORTSATT BRA DAG.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.