söndag 2 januari 2011

TELJUSKORT MED MAJA DESIGNS SKALL VI TA EN FIKA-PAPPER

Hoppas er nyårshelg har varit bra. Min har varit mycke lugn. Vi har varit otroligt förkylda så jag passade på att pyssla en del.
Här har jag gjort ett ljuskort och en tutorial hittar du HÄR.

  

Jag har använt underbara papper från Maja Designs serie "Skall vi ta en fika?". På framsidan är det "kärleksmums" på både fram- och baksidan av pappret. Därtill har jag lagt till en härlig vintagebild och ett vitt hjärtat (som jag gjort i utee).
Men ojdå... I detta kort var det inte värmeljus i, utan godis.
På insidan är det "Kaffetåren den bästa är" och det randiga pappret på sidorna heter "Kaffe tack"

     

Hållet på asken skar jag ut efter en spellbindersstans och här kan ju ta vilken stans som önskas. Sedan satte jag dit en bit gelatin på insidan så att inte godiset skall ramla ut.

Ha ett fortsatt bra pysselår
önskar Mim...

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.