lördag 8 januari 2011

EN LAYOUT MED LJUVLIGA PAPPER FRÅN BO BUNNY

Jag hoppas att ni alla fått en bra start på det nya året!
Vi har flyttat hela vår stora familj lite mera norr över och det känns toppen även för en skåning som jag! Hi hi hi.

  

Här är det vår lille Isac som kikar fram bakom ett skynke och gastar Tittuuuut och skrattar så han kiknar... Ett foto som inte är helt färskt, men jag ville verkligen få in den i albumet för att det är ett så roligt minne!

Jag har frossat i så fina papper från Bo Bunny, hela fyra olika papper har jag klippt och skurit i.
Jag gillar ju att använda utklippta dekorationer från olika papper och med dessa är det så lätt! Jag har använt lite olika stansar från Martha Stewart också och erkänner att min lilla park av just dessa har växt det senaste året. Själva scallopramen är ett papper med ett annat prickigt papper bakom, men det är väldigt fint att bara använda scalloppappret för sig själv eller med vit cardstock som bakgrund.

  

Jag satte en vacker lila blomma från YouDo bakom snöflingorna. Man kan även se blingspetsen till vänster som jag färgat in med  Distress ink "Dusty Concord". Det sitter också lite rosor i olika färger runt min layout eftersom jag har väldigt svårt att låta bli att använda blommor på mina alster!!!

Jag hoppas jag kunnat inspirera er till att skapa med dessa fina papper från Bo Bunny!

Ha en härlig dag
Kram Lina

Materiallista
Papper

Stansar Martha Stewart

1 kommentar:

  1. En jätte fin LO! Jag gillar papperna jätte mycket och att du har smugit in små klickar av färg här och där. Bokstäverna i titeln är också jätte fina. Kronan har han verkligen förtjänat! Kul att höra att ni trivs. Kram.

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.