tisdag 11 januari 2011

SWEET & TOXIC FRÅN THE GREETING FARM

Hej på er!
Nu när julen är över är det så skönt och inspirerande att skapa annat än julkort.
Visst tröttnar man på att göra dem efter ett tag?
För att komma bort från det där att man ska sitta de sista veckorna innan julkorten ska skickas och massproducera olika kort har jag tänkt göra en utmaning som jag sett att flera har gjort under 2010. Nämligen att göra ett julkort i veckan, men jag lovar att det inte kommer att komma fler här på ett tag ;).


Visserligen är det ett kort jag ska visa er idag men det är lite åt det tuffare hållet.


Jag har använt mig av stämplar från the greeting farm och alla stämplar som du ser på kortet kommer från samma set - Sweet & Toxic
Tyvärr så syns det inte så mycket på bilden men jag har dekorerat själva motivet med både stickles och glossy accents för att få till ytterligare detaljer och djup. Det finns ju så många härliga färger av stickles så man kan lätt hitta färger som matchar det motiv man har målat.


Ha det så gott och på återseende!
/ Therese




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.