torsdag 13 januari 2011

"TANK" FRÅN THE GREETING FARM HAR BLIVIT KÄR....


Nu är det ju snart dax för oss att uppmärksamma dom vi tycker lite extra mycket om, det kan man ju göra även om det inte är valentin dagen men det går ju liksom inte att ungå när man strosar omkring på stan att den dagen är i antågande!!

Här är det coolingen "Tank" från The Greeting Farm som gått och blivit kär...tänker att även coola killar"trillar ju dit"!!! Texten på tagen lyder ju "Even cool guys fall in love".


Min kärlekskranka "Tank" är färglagd med distresser och den hel hög av dom!
  • Hud: Tattered Rose, Vintage Photo
  • Hår: Barn Door, Aged Mahogany, Black Soot
  • T-shirt: Old Photo, Pumice stone, Walnut Stain
  • Bätle: Weathered Wood, Black Soot
  • Byxor: Stormy Sky, Broken China, Faded Jeans
  • Skor: Vintage Photo Walnut Stain
Pappret jag använt kommer från Bo Bunny! Blåa mini rosor i ett fång och röda pyntebaer och små blommor, en svart Gardenia med stickles och en stor röd ros täckt av Glossy accent!


Min lilla tag har jag stämplat med Vilda stamps vackra brev och distressat in med Faded Jeans, lilla hjärtat har fått Glossy accent över sig för att sticka ut lite. Det är ju mycket hjärte-tema .... därför kunde jag inte låta bli att knorra till rosenstjälken i den formen! Mina större hjärtan är utstansade med Spellbinder dies.

Hoppas ni får en härlig torsdag och tack för titten!
Ni har fortfarande tid att skicka in bidrag till Månadstävlingen är du sugen klicka HÄR!

Kram Lina





4 kommentarer:

  1. Vilket kalas kort.
    Toppen fint
    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera
  2. Himla läckert kort *nickar*

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  3. Himla fint kort lina. Kul att killen inte är sådär söt som man annars kanske brukar använda till såna här kort. Kram Mia

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.