fredag 28 januari 2011

FÖRHANDSVISNING AV HAT'S OFF HOS THE GREETING FARM

Snart är det februari, och det betyder att nya sköna stämplar väntar hos The Greeting Farm.


är är min tolkning av en av de underbara "Hatten av..."-stämplarna.
Och som ni ser, har jag också använt mig av wellpapp, även denna gång .-). Det vita papperet är utstansat med Spellbinders labels four.
TGF introducerar,... Miss Anya "Hat's OFF", och här är min tolkning.
Jag har allt försökt att vara lite listig och lustig med ordet hatt - d v s HAT på engelska. Det lilla ordet går ju att läsa i en mängd ord... Så utan att bli alltför långrandig kommer här tHAT (pHAT) girl.






Och hej! Jag använder inget ORANGE på detta kort. Och jag andas fortfarande lugnt :-).

 
Nåja, det var allt för mig idag. Men kolla in TGF-bloggen för att se vad de andra har gjort och få samtidigt reda på hur du kan VINNA stämpelsetet med Hat's off-tjejerna! Lämna kommentarer IDAG.
Därtill kommer en lycklig vinnare av denna tävling vinna stämpelsetet med ovanstående stämplar. Det finns alltså två chanser att vinna.
Lycka till, allihop!

1 kommentar:

  1. Härligt kort!
    Och visst är du ordvitsig Sari ;) Jag gillar såna ordvitsar på kort men jag har svårt att komma på dem själv... Har du kurser i sånt med? ;D

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.