torsdag 27 januari 2011

ETT KORT MED THE GREETING FARMS CHEEKY GLAMOUR

För min familj så har det dragit i gång på allvar med kalas. Det är många i vår närhet som fyller i början på året och det känns bra att vara ute i god tid med att fylla grattislådan med färdiga kort.Då är det bara att gå och välja det kort som passar när det är dax!

  

Denna stämpel Cheeky Glamour från The Greeting Farm - är användbar på många sätt och Det är inte för att jag är lat eller har bråttom som hon bara fått färg på sitt lilla hjärta, utan för att jag bestämde mig för att kortet i sig hade tillräckligt med färg och mönster. Och så är ju "Fröken Glamour" så himla fin bara som hon är!!

Jag har använt Spellbinders Eyelet Circles och Standard Cirkles Large och distressat med Mustard Seed och Vintage Photo.
Fräcka gula blomman kommer från You Do och det är två blommor av olika modell som jag satt ovanpå varandra, med en söt liten knapp som pistill!

Jag gillar att doodla och att sy sömmar runt mina alster.... Just nu är symaskinen nerpackad, så till detta kort använde jag en gellrollerpenna. Det prickiga pappret  är baksidan på ett Websters Page "Lullaby Lane"-papper och det gula pappret med blommor fyndade jag i realådan... där kan man hitta mycket kul för en billig peng!*Blink* Blink*

Grattisstämpeln finns på ett set från Reprint och i rosetten hänger ett metallhjärta från Kort og Godt.


Ha en trevlig torsdag och tack för du tittade in!

Kram
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.