torsdag 2 februari 2012

THE GREETINGFARM REA!!

Hej allihopa!
Veckorna bara springer och jag tycker att det lurar kalas runt varje hörn!

Här har jag använt en The GREETINGFARM gosse med en guldfiskskål i handen. Han är färglagd med distress Inkpads.




Jag har klätt en oval-ram från Kort og Godt med grymma My Minds Eye-papper ur StellaRose-serien.
Bokstäverna är stämplade med Coffee Archival Ink.



Här ser man tydligt att vattnet hos lilla guldfisken glittrar av GlossyAccent.




En lite rolig detalj med böjt grattis som jag fäst men stora Inkido-brads!



Skynda fynda The GREETINGFARM- stämplar i shopen!!

Ha en bra torsdag och tack för titten!

Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Vilket mysigt grattiskort, gillar håret på lilla killen.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Superfint färglagd liten kille! Jag blir så imponerad! Hela kortet är kanon!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.