lördag 4 februari 2012

EN VÄSKA MED KÄRLEK


Jag har gjort en liten miniväska på en spillbit mönstrat papper. Som handtag har jag en bit organzaband.


För att få så små blommor som möjligt så har jag använt en miniblomstans. 


I mitten halvpärlor.


Stängningsanordningen gjorde jag genom att stansa ut ett hjärta i kardborreband.


Inuti så har vi ett chipboardhjärta från Reprint. Jag har embossat hugs och färgat in med Distressdyna Victorian Velvet. De små hjärtanen har jag stansat ut med en liten handstans av den HÄR typen. I och med att mitt finger syns på vilden så får ni en idé om hur liten väskan är. 

Ha en underbar helg!



kram
Tigerblomma

4 kommentarer:

  1. Jättefin!!
    Bra idé att stansa ut kardborrebandet, så mycket snyggare
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Så fint! Och bra idé med kardborrbandet.

    SvaraRadera
  3. Du gör så fina saker, skall bli skoj att få komma och se dina alster någon gång :) Ta hand om dig.

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.