måndag 28 november 2011

SNÖGUBBE i TRÄ på JULKORT

Hejsan!

Hoppas blåsten igår/inatt/idag inte har blåst bort er alla!!

Jag måste börja med att ursäkta dom urusla fotona på mitt kort! När jag såg detta i datorn och jag skulle ta om fotona, så tog batteriet slut i kameran! Så typiskt! Fotona gör verkligen inte rättvisa åt kortet, men jag hoppas ni får ett hum om hur det ser ut och att ni kanske kan bli lite inspirerade!

Här är kortet i olika vinklar:







Det jag har använt på kortet är:

Reprint jul-kollektion papper Tree paper, fram- och bak-sida
Vit enfärgat papper, kortstomme och "matta"
Snögubbe i trä, kommer i 3-pack
Stickles diamond, på gubben för att få lite liv i honom
Pärlor på tråd
Alfabetsstickers Jenny Bowlin
Vita fjärdrar


Pyssla lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.