söndag 6 november 2011

NOVEMBER MÅNADSTÄVLING

HEJ!



Lördagen den 5 november 2011 var jag på Göteborgsmässan och träffade många glada pysslare, vilket var var jättetrevligt.

Idag, den 6 november 2011 startar vi november månadstävling och då vill jag se

presentförpackningar med en tag på.

Dekorera en påse, vik en ask eller gör som jag gjort här klä in och pynta en gammal förpackning.




Mejla in bidraget senast onsdagen den 30/11 2011, till scrapohobby12ggr@yahoo.se.
Lämna en kommentar i detta inlägg om att du mejlat.


Skicka oss antingen en fungerade direktlänk till ditt alster på din blogg - eller ett eller flera foton på ditt alster. Spara fotot /fotona i jpeg-format, och döp det/dem till november och ditt namn (separera dem med nummer efter "namnet" om du har flera foton).

Skriv också november i ämnesraden i ditt meddelande, så är det lätt för oss att hitta just ditt alster.


Jag hoppas nu att du har lust att vara med på denna utmaning...


LYCKA TILL!


Bidrag 1 från Carolina


Bidrag 2 från Tinto

Bidrag 3 från Nina

Bidrag 4 från Anneth




2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken rolig tävling ni har skickar här länken till min blogg där jag lagt upp tävlingsbidraget.

    http://skrapparlina.blogspot.com/2011/11/scrap-hobby-ar-en-pysselbutik-i.html

    MVH Scrapparlina

    SvaraRadera
  2. Har mailat in mitt bidrag :)

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.