onsdag 2 april 2014

Sköna hönor


Idag blir det ett påskkort med en riktigt skön hönsfamilj. Idag körde jag allt eller inget och det blev allt! Starka färger och mönstrat papper. Så här blev det...



Det mönstrade pappret kommer från BoBunny och deras serie Hello sunshine. Stämpeln med hönsen är en gammal som jag har haft i mina gömmer länge men aldrig använt förrän nu. Jag har maskat två stämplar, dvs stämplat först en  och sedan en annan över. Först stämplade jag hönsen sedan stämplade jag kycklingstängslet ovanpå med grå stämpeldyna. Lite pyssligt men det är värt det.


Motivet är färglagt med Copics, kortet är för en gång skull dekorerat med blommor vilket inte hör till vanligheterna när det gäller mig.


Så här ser insidan ut. Jag tycker det är lätt att glömma bort just insidan men jag försöker jobba på den biten.

Ni vet väl att de flesta av våra bloggade alster finns att se live i butiken i Gråbo.


Ha en bra dag, kram Åsa

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.