måndag 7 april 2014

En busig Lo

Hej 

Idag visas en Busig Lo, där jag och mina tjejer busar och gör en selfie. Troligen finns det en självutlösare på kameran, men jag har inte orkat kolla  ;-) 


Jag har utgått från ett vitt, slätt card stock. Först ut var  de stora cirklarna med Inkadinkados stämplar, först i akryl och sedan med svart stämpelfärg.
Akrylfärgen lade jag på ett yoghurtburkslock. Plasten suger inte år sig färgen och när efteråt är det bara att slänga locket. Kanten på locket klipptes av för att det skulle vara lättare att få färgen jämt på stämpeln.


De orangea stjärnorna är gjorda med en akrylfärg, en mask från Tim Holtz och en liten spackelspade. Till prickarna och små-pilarna så har jag använt distressdynor, ink blending tool och masker från You Do.


Stämplarna kommer från Teresa Collins och jag tror det är tänkt till Project Life, men det bryr jag mig inte om...tycker det även funkar bra på kort och Los.


För att få mer djup i Lon så sitter fotot och texterna "tjejerna bus" på 3D-kuddar. 

Och har ni sett jag har inte med en ända blomma..ibland så händer det ;-)

Ha en bra dag
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.