fredag 25 april 2014

By the sea

Hej,

idag visar jag upp en tavla/ LO som jag gjort med papper ur graphic45's By the Sea.
Jag gillar dessa papper och hittade två gamla bilder på ena dottern. Bilderna är tagna en kall sommardag på Skadbergssanden i Egersund.


  När jag började mitt projekt såg pappret ut såhär;


Jag har skurit ut ramen med skalpell, men låtit delar av motivet vara kvar


Rubriken skar jag ut och satte på 3D-kuddar. Över den dekorerade jag med 3 stycken chipboard dekorationer . Den runda lilla "upphängningen"- ser ut som en öljett, är skräpet från en annan chipboard- dekoration


Ahoy there- är också en chipboard-dekoration, likaså de tre sjöstjärnedekorationerna i nedre hörnet.

Den mindre fyren är också en chipboard-dekoration.

Beach Rules, och den lilla lappen med sjöhästerna , samt tagen som sticker ut bakom är Tags and pockets.


Jag har ritat ett moln på ett vitt papper och dragit över med Martha Stewarts turkosa glitterfärg , båten är utklippt ur pappret By the Sea pappret.



Jag har monterat hela lo'n / tavlan på vit cardstock.

Trevlig helg!

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.