onsdag 9 april 2014

Ännu en tag

I lördags bloggade jag en födelsedagstag, idag hoppar jag in och bloggar för Åsa-  och det blir ytterligare en födelsedagstag.

Denna tag har jag gjort lite annorlunda än den förra, men även denna tag gick snabbt att göra. Måste få säga att det är riktigt smidigt med tags. Anledningen att tagsen är fotade utan band- är att de skulle fästas i paketsnöret.



Tagen är en ljusblå tag ur Tag-Pad Aquarelle. Tagsen är som tunn kartong, och har en blank yta.




Jag har sprayat Copic- färger över olika stenciler med hjälp av Tim Holtz Spritzer. Därefter stämplade jag träd, fjärilar, cirklar och fåglar  med en vattenlöslig dyna.
Fyllde träden och fjärilarna med färg (copics) för att de skulle synas lite bättre.


Satte ditt stickersbokstäver och avslutade med att rita en ram med min omtyckta smash-penna.

Material jag använt:
- Prima Tag Pad Aquarelle
- Distress Marker Spritzer Tim Holtz
- Copics
- Tim Holtz Layering Stencils, Stars
- Stenciler, YouDo
- Stämplar från Hello Spring Framelits (dies m stämplar)
- Fågel stämpeln i Divine Cling Stamps-setet
- SMASH- penna
- Memento stämpeldyna
- Bokstavsstickers

Ha en bra dag!

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.