torsdag 3 maj 2012

Prima Vintage!!


Så var det dax för torsdag igen och en ny månad!
Det är massor med roliga saker på gång hos Scrap&Hobby och jag är så spänd av förväntan att se vad Nina och Sari har i görningen. Butiken flyttar till Gråbo industriområde och väntas ha invigning innom kort....kan knappt vänta!!
Idag bjuder jag på en LO i vintagestil i lugna färger med lite rivna kanter och utklippta dekorationer.


Jag har använt Primas fina papper från Printery collektionen Signature och Monogram och självklart Prima blommor och en svart färgad chipboard dekoration. Lite tegelstensvägg stämpel och en fin klocka från Tattered angels.


 Lager på lager är min melodi som ni vet...tror att jag kan säga att jag absolut är fast i att bygga mina alster på detta sätt...tycker att det är så fint att skapa "rent" och sparsamt men får finna mig i att det inte är jag!
Hoppas ni hänger med och ser vad vi skapar med allt  underbart nytt som väntas in till shoppen!!
kram på er och tack för att ni kikade in idag!


3 kommentarer:

Tack så mycket för din kommentar.