onsdag 4 januari 2012

SOMMARLÄNGTAN m TIM HOLTZ BURAR

Hejsan!

Så här efter jul och nyår brukar jag få lite sommarlängtan. Så idag bjuder jag på en LO som strålar av sommar! Och nu när vädret inte är såååå väldigt "utevänligt" (jag vet: det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!!) kan man ju sitta inne utan skuldkänsla och drömma sej bort till sol och värme!







Jag har använt:

Bakgrundspapper: ett papper ur Tim Holtz Crowded attic paper stash.

Burar: Tim Holtz båda dies med burar; Sizzix Bigz die caged bird och Sizzix movers and shapers mini bird and cage. Jag har använt utstansade burar som mallar och sedan dragit över med min Blending Tool doppad i Distress Dyna Worn Lipstick och Broken China.

Fågel: utstansad ur Sizzix Bigz die caged bird.

Rosor: ceriserosa 1 cm.

Vita rosor: band från Reprint.

Spets: Från mina egna gömmor.

Text: FRIHET, utstansat med Tim Holtz Sizzix alfabet Chip Block.

Tips om man tycker det saknas något litet: Två streck med svart penna förhöjer hela LO:n!

Lycka till med ruskpyssel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.