torsdag 26 januari 2012

PIONDESIGN I ANNORLUNDA VIKNING......

Idag är det min tur att dela med mig av det senaste pysslet som skapats på en yta av knappt en halvmeter X en halvmeter. Det finns inte mer plats för tillfället men snart snart är mitt pysselrum klart!!!
Jag har skapat ett kuvertkort med fina "Rosenring" från PionDesign.





Kortet går i vackert bruna/blågrå toner med blommor från Kort of Godt och Reprint. Den fina vita ramen är från Prima och den chalkade jag med Ingvild Bolmes strykjärn...... (chalken har formen av ett strykjärn och med den kommer man åt precis överallt!) Det är Dark Rust jag använt.






På baksidan blev det en stämpel, en av mina absoluta favoriter från Inkido.




Halvpärlor från Reprint pryder mitten av alla blommor i rosenspetsen.





Blomm-godis....... min specialitet, kan inte få för många!!!!




Här är kortet öppet......Det låser med magneter.





För att se lite bättre hur det öppna kortet ser ut bjuder jag på en bild till.




Önskar er alla en trevlig torsdag, skynda in i webshoppen och gå loss på allt fint som finns!

Kramar från Lina


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Tack så mycket för din kommentar.