torsdag 5 januari 2012

ALTER MED PIONDESIGN "MINNENAS ATELJÉ "


Idag bjuder jag på en altrad papirmache-ask dekorerad med vackra Piondesign-papper från serien Minnenas ateljé. Dessa papper är så lättjobbade och skapar nästan av sig själv.



Jag har gjort egna blad och fäst dom under Primablomman, korsett-knytning med vitt snöre och ruggade kanter som jag knappt kan skapa utan!!




På locket ser man tydligt att jag målat kanterna med gesso. Dekorerat med bollspets jag hade liggande, en egenhändigt komponerad blomma lite pärlor och en lång vimpel att skriva på sen var locket klart. Allt jag använt hittar du i webshoppen tillsammans med en symfoni av nyheter.

Ha en härlig pysseldag

Kramar från Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.