tisdag 10 januari 2012

Bokmärke

Använder du bokmärken så att du ska veta vart i boken du är eller är du som jag och använder det som finns i närheten när du slutar läsa? Kvitton brukar funka bra... men nu är det slut med det! ett tag iaf...brukar ju ha en tendens att tappa bort de bokmärken jag gör..haha Det är därför jag har gjort ett stort bokmärke den här gången.


Jag tog en vit ofärgad tag och färgade in den med broken china och faded jeans.
Efter det sprejade jag med egen mist som jag gjort av vatten och några droppar black soot.
De vita prickarna är gjorda med hjälp av en kartongbit där brickorna från ett spel suttit. Jag la kartongen
över tagen och kletade gesso i tomrummen.


Så här ser bokmärket ut när det används.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.