söndag 30 oktober 2011

LOST & FOUND CHRISTMAS

Hej!

Nu är det hög tid att sätta igång med julkorten om jag skall bli färdig i tid.

Här har jag använt 2 stämplar från Inkido God Jul och Stjärnor.

Jag maskade God Julstämpeln innan jag stämplade dit stjärnorna.


Är inte dessa dekorationerna underbara? Blommorna finns i tre färger och här har jag satt en halvpärla i mitten, kvistar i en bunt och vita spiraler.

Mönsterpappret som jag använt är My Mind´s Eye Lost & Found Christmas från ett 6x6" block. Dessa små block är så perfekta för mig som oftas bara gör kort man får ju med hela mönstret.

Även baksidan fick denna gången mönsterpapper. När man sätter ihop kortet som jag gjort med bian så måste man sätta ihop det innan det blir för mycke dekorationer på.

HA EN BRA DAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.