måndag 24 oktober 2011

BLIXTAR OCH DUNDER MED MASSA REA

Hejsan alla glada människor!

Idag visar jag en LO med en del grejer som finns i REA-korgen! Skynda in för att fynda! Har du tur så finns mycket kvar!



Min son gick ut utklädd och kom in helt rasande!! Då hade någon sagt att han inte kan ha rosa på sej!!! VA!!! Så arg han var... Jag frågade om jag fick ta ett kort när han var så arg, så han visade mej hur arg han blev! Ni ser ju själva! Otroligt!
För att få fram så mycket "arghet" som möjligt har jag använt ett svart papper som grund. Sedan har jag ett papper från REA-korgen med blixtar på.



Eftersom hela LO:n är lite rörig, så klippte jag ut sonen från fotot då bakgrunden också var väldigt rörig. Molnen och blixtrarna är en gammal QK-stans, kanske finns den kvar i rea-korgen.



Bokstäverna är handklippta. Dom gröna är färgade med Distress Stain Forest Moss. Dom gråa bokstäverna är stämplade med You Do´s clearstamp-set background basic prickar, hjärtan och rutor.
Jag har använt mycket 3D-kuddar för att få lite nivåskillnad och göra LO:n lite mer levande. Jag har även använt rhinestones i rosa för att förstärka det rosa i kläderna. När jag satt dit dom stora bokstäverna tyckte jag att det fattades massa "arghet" på LO:n, så jag stansade ut ARG i Tim Holtz alfabetstans Chip Block. Sedan skrev jag arg på två ställen också.

Ha en skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.