tisdag 24 maj 2011

TAG MED DEVILISH DONNA FRÅN WHIMSY STAMPS

Hejsan!
Då var det tisdag igen och min tur att blogga. Den här gången tänkte jag visa något som jag faktiskt glömmer av att göra fastän jag tycker det är roligt - en tag!

Jag har använt Devilish Donna från Whimsy Stamps som är min nya favortstämpel.
Grunden är en tag som jag stämplat diverse stämplar från Tim Holtz på och sedan distressat med wild honey.
Skuggan runt motivet är gjord direkt på tagen medan motivet är målat på color copypapper, som passar så bra till copicpennorna. Sen har jag klippt ut motivet. Det är fäst med 3d-kuddar för att få lite djup. Om ni inte testat att göra egna bakgrunder förut så tycker jag ni ska göra det. Sen kommer ni nog inte kunna sluta hihi.

PS: ni har väl inte glömt av vår månadstävling? det börjar närma sig sluttid nu och vi vill gärna se just ditt alster! :)




1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.