onsdag 11 maj 2011

MY MINDS EYE OCH ETT TACK FRÅN HJÄRTAT...


Hej kära bloggbesökare!
Nu är jag tillbaka i blogg och dator världen igen! Snälla Sari har som ni vet ryckt in som en räddare i nöden då vår dator bestämt sig för att inte fungera mera...men nu hoppas jag att trasslet ska vara bort blåst och säger varmt tack till min DT-kollega! Passande kort då kan man säga!

Jag har skapat med de, på alla tänkbara sätt underbara papprena från My Minds Eye i serien Stella Rose. Färger och mönster på dessa papper inspirerar mig väldigt mycket och det ligger ett stort projekt på mitt pysselbord ni kommer få se lite längre fram i tiden. Kan avslöja att det har en lite ovanlig form och är fyllt med vackra papper från hela denna serie!

Fuskade lite och doodlade/ritade söm på mitt kort istället för att använda symaskinen som jag brukar eftersom den är gömd i någon av alla flyttkartonger som belammrar vårt hus just nu.



Insidan av kortet är dekorerat med spillbits-papper och stämplat med en röd-färgad swirl från Vilda Stamps.




Fjärilen har jag klippt ut från ett Bo Bunny papper och så satte jag tillsist en matchande blingsten från You Do på blomman!






Ha nu en riktigt trevlig torsdag!



Kram Lina






1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.