torsdag 26 maj 2011

MY MINDS EYE IS ALL THAT!!



Hej igen!

Jag blev så inspirerad när jag fick dessa sköna papprer från My Minds Eye...en ny klar favorit hos mig ska jag erkänna. jag har ju lovat visa ett projekt jag håller på med men det är ett projekt som tar tid och gör´s med stor omsorg. Kan avslöja att det just är My Minds Eye som är basen i alla fall!

Blir man inte tokigt kär i denna Kenny K tjej som kallar sig "All that" och det med all rätt tycker jag! Hon är dunder cool och så rolig att färglägga! Det blev en dörrskyllt till en härlig tjej som heter Angelica. Blommorna kommer från You Do och ligger i ett set med olika storlekar och färger.


Som vanligt färglägger jag med distresser och på denna tjej har jag valt att använda stickles i matchande färger för att blinga till det lite extra.



  • Hud: Tattered rose/ Vintage Photo

  • Hår: Spiced Marmelade/ Rusty Hinge/ Barn Door/ Aged Mahogany/ Black Soot

  • Mössa: Barn Door/ Spiced Marmalade/ Vintage Photo/ Rusty hinge

  • Jeans: Broken China/ Faded Jeans/ Chipped Sapphire

  • Top: Wild Honey/ Rusty Hinge/ Barn Door

  • Skor: Wild Honey/ Rusty Hinge

Nu önskar jag er en trevlig torsdagskväll och tackar för besöket


Kram Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.