söndag 15 maj 2011

HANDVÄSKA OCH KORT MED MAJA DESIGN

Hej på er ! Jag fick för mig att jag skulle göra ett något annorlunda studentkort, men det blev en väskan i vit cardstock istället, och den var jättekul att göra. Mönsterpapper från Maja Design Lyckliga dag och Studentfest, stämpel från Vilda, gula rosor från Storyteller och gul och blå blommor från YouDo. Stansat ut från Spellbinders (labels eight) att stämpla texten på.



Jag satte fast handtaget med Tim Holtz metall knopp (hitch fasteners) och satte även en metalknopp som stängning framtill bakom den limmade jag fast magneter. Som dekoration en pennspets (pen nibs) - det tycker jag passar till en student.

Det blev även ett kort som passar i väskan här har jag använt Maja Design papper Student. Kanterna på bandet runt kortet är stannsat med en Martha Stewart stans (cherish).


Så till sist en skiss på delarna till väskan.





3 kommentarer:

  1. Wow, vilket arbete! Jätte snyggt!
    Sitte själv och klurar på studentkort till en kille... plockar papper, motiv och text fram och tillbaka... he he
    Vill bara tacka för fantastisk bra service från er butik!!
    VÄLDIGT snabb leverans! TACK
    Ha det gott/ Annacarin

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilket läckert kit! Supersnyggt!
    Tack för inspirationen! =)

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.