söndag 22 maj 2011

MY MIND´S EYE.....

Hej alla glada pysselfantaster! Jag gillar att göra askar och förpackningar så nu har jag gjort en väska/kista eller vad det nu är för något men kul att göra var den iallafall. Jag har använt svart cardstock och en massa brads........

härliga nya papper från My Minds Eye på utsidan finns skrift och på locket lärka......

röda rosor och pärlor som jag trätt på en tunn röd ståltråd. Handtaget hålls fast med lim och klämmor från Tim Holtz.....


har gjort en tag med Tim Holtz stanns liten tag och svärtat kanterna med distress black soot. Det är ju snart Mors Dag så då passade denna stämpeln från Inkido tyckte jag och så lite röd distress barn door.......


sedan har jag gjutit en ram i svart utee och en dam i platinum..


insidan är klädd även den med papper från My Mind´s Eye här har jag använt randigt och rutigt papper.......


Ha en härlig söndag och på återseende Mim....

2 kommentarer:

  1. asså ... bara sååå himla snyggt mim... :...)


    magiska mim har varit i farten igen... jag får nog överge tronen som häxan mim till dig... pysselhäxan... menar jag givetvis :-)...

    SvaraRadera
  2. Men så fint! Helt underbar! Gillar massor!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.