fredag 1 februari 2013

inkido papper


Jag har gjort ett kort med Inkidos nya papper. Papprena är dubbelsidiga och helt underbara.


Jag har använt både fram och baksidan av Beautiful Memories- beige anomon 
Jag har monterat ett band i rosa/rött.



Jag har använt en av mina favorit dies från magnolia Heart Swirl . Har använt glitterlim på swirlen för att få lite effekt.
Jag har dekorerat med rosor men det går bra att använda vilka blommor man vill. Nere i hörnet satte jag ett hjärta som är en påsnit/brad


Blomkorgen har jag klippt ut ett fint klippark som också finns i den nya serien från inkido 


Uppe i hörnet har jag satt blingbling från landstoken.

Ha en trevlig helg!

Kram Eva-Lena





1 kommentar:

  1. Jättefint kort med såå ljuvligt papper!! Fint upplägg och vacker dekor!
    Hoppas du får en bra helg! Kram!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.