måndag 25 februari 2013

Canvastavla

I lördags var jag på Ninas trevliga pysselträff och förutom trevligt sällskap fick jag gjort en canvastavla. Den var med i utmaningen att skapa något till butiken.



Till denna tavla har jag använt en canvas 15x15 cm och klätt med papper Spring Time no 2 från Inkido. Stämpeln är Vildas stämpel "Yesterday is gone..." tillsammans med Spellbinders stansmall Classic scalloped squares. I bakgrunden har jag använt Tim Holtz stansmall "Weathered clock" och nätband som har kommit in i butiken i nya härliga färger. I övrigt har jag dekorerat med nya paperflower i härliga vårfärger, blad, vitt pärlband med löv och halvpärlor.

Det var allt för mig denna gången och jag vill även passa på att tacka Nina för den trevliga scrapträffen. Ser redan fram emot nästa.

Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.