söndag 3 februari 2013

Alla Hjärtans Dag, altrad choklad

Hej!
Snart är det Alla Hjärtans Dag. Jag tänker att man inte alltid vill ge hjärtan till någon man tycker om. Jag har altrat en choklad i andra färger än rött och rosa:


Jag har tagit en chokald kaka och klätt den med ett coredination-papper. Det här är turkos med prickar i olika storlekar. Jag har sandpapprat på och då blir det ljusare. Sedan tog jag min Blending Tool och färgade lite med Walnut Stain-dynan. Sedan tog jag det mönstrade pappret från Bo Bunny´s serie Hello Sunshine; Picnic, rev det i kanterna, färgade till kanterna som med det andra pappret och limmade dit. Allt på chokladen är dit-limmade med min limpistol.


Jag dekorerade med en gul blomma från YouDo´s påse Sverige, som jag har vikt och färgat lite grand med Walnut Stain-dynan, tre knappar i lite orange-färg, fem stycken turkosa rosor och en bit pärlband. Jag har satt lite turkos blingstenar/rhinestones på en del av cirklarna på pappret och två remsor med texten "TILL DIG PÅ ALLA DAG". Hjärtat är en brad från Reprint. Jag satte dit hjärtat, annars hade faktiskt inte texten fått plats...

Visa att du tycker om någon, du också! En sån här är uppskattad att få!
Lycka till!
MVH Miaa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.