lördag 16 februari 2013

40 års kort

När våran kompis fyllde 40 år så var jag tvungen att göra ett kort med en gammal gubbe då han har lite ålders noja.



Jag har använt ett blått cardstock som botten. Det mönstrade pappret hittade jag i mina gömmor, det finns massa fina mönstrade papper i butiken. Mönster pappret har jag rivit kanterna med en    
edge scraper , älskar den och använder den ofta.
Jag har använt ett blått band och knappar att dekorera med. Knappar kan aldrig bli fel.
Klockan har jag stansat ut från en Tim Holtz die, det tog lång tid innan jag fick tag på denna populära die så när Nina fick hem den så var den själv klar att köpa. Älskar den.




Jag har dekorerat med fina rosor i olika blåa nyanser


Texten är en Vilda stämpel som jag stämplat på ett cardstock som är utstansat med en spellbinder dies.


Denna söta farbror är en Vilda stämpel, tycker han ser så mysig ut.

Det var allt för idag!

Kram
Eva-Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.