onsdag 10 september 2014

Mitt andra försök på Project Life

Hej!


Jag tänkte visa upp mitt trevande andra försök på PL. Idéerna var många- men jag fick påminna mig om att jag lockats in i det för att det var "så enkelt" .
Jag bestämde mig för att låta det vara enkelt- så kan jag ju utveckla det allt eftersom.
Denna gång tog jag mig an en serie kort jag tog på min nu 7-åriga dotter när hon var runt 1 år. När jag tog kortet var jag säker på att jag alltid skulle komma ihåg när det var taget - men nej,jag minns hur det gick till, men inte om hon var 9 månader, 1 år eller 15 månader....
 

 

Cirkeln med "I love you" och texten "just adorable" på de två nedre bilderna är utklippta från ett och samma  PL-kort.
 
 

Jag har dekorerat med stickers
 



Material :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.