onsdag 24 september 2014

Årets första julkort

Hej,

ja, jag vet att många av er redan hunnit göra många julkort. Men för mig är det årets första julkort- välkommen julstämning ;-)


Jag har valt att göra ett kort helt utan stämplar! 


 Jag har blandat papper från Reprint med BoBunny.


God Jul är en Mandy- dies


Julgranen är en dies från Cheery Lynn.


Kortet är enkelt dekorerat med lite plastpärleband , glitter och snöeffekt. Jag har även satt gran och text på 3D-kuddar för att få fram lite mera "liv" i kortet.

Material:

Papper; BoBunny och Reprint (årets julpapper och förra årets höstpapper)
Dies/ stansmallar: God Jul och Julgran 
Lim/ fästprodukter: 3D kuddar, limpistol, dubbelhäftande tejp
Glitterlim, silver
Jag har distressat kanter med distress stämpeldyna- iced spruce


Ha en fin dag!

// Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.