måndag 29 september 2014

Ett julkort

Hej

Nu bloggar jag igen. Vi gjorde lite byten med bloggdagar för att jag var på scrap-träff i 3 dygn förrahelgen. :-) och jag fick faktiskt gjort lite alster. En del kommer att visas på bloggen. 

Här kommer ett julkort med en jättesöt liten bambi från ett av Reprints julkit. Borde väl varit mer korrekt med en ren, men är man så söt så klagar inte jag i alla fall.

Kortet skulle vara monokromt (= bara en färg men olika styrka). Jag gjorde ett enkelt kort i brunt.Med så få grejer, så kan jag tycka att kortet skulle gå snabbt, men det gjorde det inte. Jag velade i evigheter om vad som skulle vara med och inte, samt vad allt skulle vara. Så blir det i bland för mig. Vet inte hur det är för er?


Även insidan dekorerades med text från samma stämpel-kit. Det ser mer arbeta ut och det är lättare att skriva på ljust underlag.

Ha en bra dag
Kram MarieG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.