tisdag 22 januari 2013

Stafflikort

Hej, idag blir det ett stafflikort från mig.



Jag har stämplat Tilda with Love Cake, och färglagt henne med Spectrum Noir pennor.
Tegelbakgrunden har jag gjort med en mask- mini bricks, och distress-dyna.
När jag maskar motiv tycker jag det är supersmidigt att använda stick'n'spray , som blir som post-it lim. Då klistrar jag bara mitt utklippta motiv på det jag målat- och kan spraya, måla eller stämpla utan att oroa mig för motivet under.
Jag har även stämplat New York och poststämplarna ur Magnolias With Love- kollektion.
Grått, lila och rosa cardstock, och två papper ur Magnolias With Love kollektion; Cherub Champagne och Rose Romance.
Hjärtanen har jag stansat ut med en Martha Stewart punch, metallblomma och metallfjäril från Landstoken.
Blommor från Inkido, spets, glitterlim och pearl pen har fått göra sitt på kortet.




Ha en fin kväll!

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.