lördag 26 januari 2013

Presentask


Jag har dekorerat en presentask i wellpapp



Jag har tagit ett mönstrat papper och stansat kanterna med en Martha Stewart stans för att få fina hjärtan. Jag har använt mig av en kakservett under stämpelmotivet.


Bladet är en magnolia dies. Jag har dekorerat med lite fina rosor som jag har tagit glitterlim på för att få lite effekt


Jag hittade en rosett i mina gömmor som jag satte uppe i hörnet på asken.



Motivet hittade jag bland mina saker och den kommer från Magnolia. I butiken hittar du andra 
magnolia stämplar. Motivet är målat med Copics pennor. 
Har använt lite söta halvpärlor som dekoration också.

Ha en bra lördag!
Kram 
Eva-Lena

1 kommentar:

  1. Läcker ask du gjort! Den blir nog mycket uppskattad av den som får den! Fin present!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.