måndag 14 januari 2013

Kärleksask

Nu är jag lite tidigt ute för en gång skull men ibland kan det vara skönt att ha lite extra tid på sig om man vill göra något extra till en speciell person. Idag tänkte jag inspirera med en ask till alla hjärtans dag.




Jag hade en passande ask hemma där jag började med att klä locket med cardstock. Jag dekorerade det med Artisan die-cut love notes från Making memory som jag gjorde som en ficka på locket där man kan sticka ner en tag med ett litet meddelande om man vill. Kanten dekorerade jag med vitt hjärtband. Motivet på stämpeln är "Be my valentine" från Inkadikado och jag har dekorerat med blomma, knappar, lövpins och halvpärlor.




Kanten på locket har jag dekorerat med spets och asken har jag klätt med washitejp.

Insidan klädde jag med brunt, prassligt omslagspapper jag hade hemma och tejpade fast det med washitejp i kanten. Tyvärr hade jag inget godis hemma när jag fotade asken så ni får återigen använda fantasin vad man kan fylla den med.



Insidan av locket klädde jag med cardstock och washitejp runt insidan kanten för att få bort kanterna från pappret.

Jag hoppas att jag har inspirerat till en ask att fylla med godsaker till någon speciell när tiden kommer.

Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.