måndag 26 november 2012

Julkort med Magnolia

Då var det dags igen med lite inspiration från min sida och den här gången blir det ett julkort med material från Magnolia.


Jag har använt stämpeln Tilda with little Rudolf som jag har färglagt med Tim Holtz distresser. Papprena är Mini A merry Christmas och Mini Angels calling från Magnolias serie "A Christmas story". Kortet är dekorerat med en röd Gardenia och en grön pearl pin från Inkido, en grön rosett och bruna halvpärlor från Landstoken.

Texten "god jul" är utstansat i cardstock med Tim Holtz alfabet - upon a time som jag har täckt med guldigt glitter från Youdo.

Med ungefär en vecka kvar till december hoppas jag att jag har kunnat ge lite inspiration till de där sista julkorten som har en förmåga att hopa sig mot slutet. :-)

Ha det gott till nästa gång
Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.